Sikerrel zárult a Civilút Alapítvány nyereményjátékkal egybekötött edukációs kampánya, amellyel az Autizmus világnapjára és az autizmussal élőket segítő társadalmi vállalkozásokra is felhívták a figyelmet.
A Civilút Alapítvány az Autizmus világnap kapcsán a Facebook oldalán különleges nyereményjátékot indított. A résztvevőknek nem kellett mást tenniük, mint helyesen válaszolni az autizmussal kapcsolatos kérdésekre. A helyes válaszadók között a Civilút olyan ajándékcsomagokat sorsolt ki, amelyek elkészítését autizmussal élők segítették.
A március 20. – április 2. között lezajlott kampány célja egyrészt a szemléletformálás és az edukáció volt: a játék segítségével a résztvevők jobban megismerhették, hogyan tudják segíteni a hétköznapokban az autistákat. Ehhez a Civilút Alapítvány által készített Kapocs Kártya is számos hasznos információt tartalmaz.
Másrészt a kampány felhívta a figyelmet azokra a társadalmi vállalkozásokra is, amelyek autistákat segítenek. A nyereményjátékban kisorsolt ajándékcsomagokban ugyanis a KockaCsoki csokoládéválogatása és az Autistic Art művészi igényű jegyzetfüzete volt, amelyek elkészítését autizmussal élők segítették.
A sajtómegjelenésekkel, a social media aktivitással a Civilút arra is felhívta a nyilvánosság figyelmét, hogy a közelgő Húsvét alkalmából támogató vásárlással is segíthetjük az autizmussal élő embereket.